loading...
نرم افزار،موزیک،عکس...
تبادل بنر

ابتدا بنر مارا درسایت یا وبلاگ خود قرار دهید سپس مارا آگاه کنید

بازدید روزانه بالای800

بنرهای ما


                

بنر دوستان





.






فروشگاه سایت

پیشنهاد ما به شما برای دانلود


ADMIN بازدید : 431 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

FlatOut 3 Chaos And Destruction PC دانلود بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction برای PC

[نسخه معتبر SKIDROW]

بازی فوق العاده زیبا و اکشن FlatOut 3 Chaos And Destruction که توسط کمپانی Team 6 Studios ساخته شده و Strategy First Inc آن را به تازگی برای PC منتشر نموده است ، سومین نسخه از سری بازی های FlatOut انتشار یافت و این خبر خوبی برای طرفداران بازی های مسابقه ای به سبک خشن و درگیرانه است در نسخه جدید شاهد تغییرات بسیار زیادی هستیم که از عمده ی آنها می توان به قرار دادن یک موتور گرافیکی فوق العاده و همچنین پیشرفته شدن مراحل اشاره کرد ، در بازی تخریب پذیری محیط به شکل خیره کننده ای صورت می گیرد به طوری که شما می توانید بیش از بیست هزار شی را نابود کنید و همین مسئله هیجان مسابقه را بسیار افزایش خواهد داد ، امکان استفاده از وسایلی برای نابود سازی یا تخریب دیگر ماشین ها نیز وجود دارد و شما می بایست از آنها برای از بین بردن رقبای خود بهره ببرید ، در بازی ۴۷ وسیله نقلیه به همراه ماشین های سنگین مانند : بولدوزر و تانک و…قرار داده شده و هرکدام ویزگی و برتری نسبت به یکدیگر دارند و گیمر می تواند از میان آنها یکی را برای انجام مسابقات انتخاب نماید ، همچنین امکان بازی به صورت آنلاین نیز وجود دارد و تا ظرفیت ۱۶ نفر در محیط آنلاین در نطر گرفته شده است ، همانطور که گفته شد بازی دارای گرافیک فوق العاده عالی به همراه گیم پلی بسیار روان و خیره کننده است یکی دیگر از ویژگی های برتر نسخه جدید استفاده از صداگذاری بسیار خوب و قرار دادن آهنگ های زیبا در آن است که هیجان بازی را دو چندان خواهد کرد.این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت بیست دانلود کنید و لذت ببرید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating system:Windows® XP
Processor: Intel® ۲ GHz dual core CPU
Memory: 2 GB
Video: Nvidia GeForce 8600+ / AMD Radeon HD X2600+
Internet:Broadband Internet Connection
DirectX®: DirectX® ۹٫۰c
Hard disk space: 16 GB

اسکرین شات:

FlatOut 3 Chaos And Destruction PC shot1 دانلود بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction برای PC

 

FlatOut 3 Chaos And Destruction PC shot2 دانلود بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction برای PC

 

FlatOut 3 Chaos And Destruction PC shot3 دانلود بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction برای PC

 

FlatOut 3 Chaos And Destruction PC shot4 دانلود بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction برای PC

 

FlatOut 3 Chaos And Destruction PC shot5 دانلود بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction برای PC

 

FlatOut 3 Chaos And Destruction PC shot7 دانلود بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction برای PC

 

توضیحات نصب بازی: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. دقت داشته باشید که حتما از اینترنت قطع باشید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه  Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند.

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

۴) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید.

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: اعتبار لینک های مستقیم ۲۵ روز از تاریخ انتشار بازی بر روی وبسایت پارسی گیم خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download icon دانلود بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction برای PCدانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

پارت ۱Wupload   FileServe   FileSonic   RapidShare   Direct Link

پارت ۲Wupload   FileServe   FileSonic   RapidShare   Direct Link

پارت ۳Wupload   FileServe   FileSonic   RapidShare   Direct Link

پارت ۴Wupload   FileServe   FileSonic   RapidShare   Direct Link

پارت ۵Wupload   FileServe   FileSonic   RapidShare   Direct Link

پارت ۶Wupload   FileServe   FileSonic   RapidShare   Direct Link

کــرکـــWupload   FileServe   FileSonic   RapidShare   Direct Link

 






news

نوشته شده توسط Par30game

برچسب ها FlatOut 3 Chaos And Destruction , FlatOut 3 Chaos And Destruction PC , SKIDROW , بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction , بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction برای PC , دانلود FlatOut 3 Chaos And Destruction , دانلود بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction , دانلود بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction با لینک مستقیم , دانلود بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction با لینک مستقیم برای PC , دانلود بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction برای PC , دانلود رایگان بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction , دانلود رایگان بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction با لینک مستقیم , دانلود رایگان بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction برای PC , دانلود رایگلن بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction با لینک مستقیم برای PC , دانلود نسخه SKIDROW بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction , دانلود نسخه SKIDROW بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction برای PC , دانلود نسخه معتبر بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction برای PC , دانلود نسخه نهایی بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction , دانلود نسخه نهایی بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction برای پی سی , دانلود کرک SKIDROW بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction , دانلود کرک SKIDROW بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction برای PC , دانلود کرک بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction , دانلود کرک بازی ر برای پی سی , دانلود کرک بازی ر به صورت جداگانه , نسخه SKIDROW بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction , نسخه نهایی بازی FlatOut 3 Chaos And Destruction برای پی سی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علس در تاریخ 1348/10/11 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

http://www.shahrebanner.com/BannerTemplates/maked/2906883711637888924.gif
یه لینک هم بده و تو هم بنرت رو به من بده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر کدامیک را می پسندید؟
    تبلیغات سمت راست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 229
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 745
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 300
  • بازدید ماه : 12,294
  • بازدید سال : 59,538
  • بازدید کلی : 1,160,033
  • تبلیغات سمت چپ